Hieronder een greep uit de vele mooie lopende projecten of projecten die ik heb mogen uitvoeren!
Voor Geldersch Landschap & Kasteelen (GLK) is de aanbesteding voor een nieuw kassasysteem (entree en winkel) en systeem voor online verkoop begeleid en wordt de implementatie van dit systeem begeleid.
Voor de Anne Frank Stichting wordt de aanbesteding voor een nieuw kassasysteem (museumcafé en museumshop) begeleid.
Voor het Kröller-Müller Museum is een traject begeleid voor optimalisatie van systemen en processen begeleid en wordt de implementatie van een nieuw kassasysteem (entree) en systeem voor online verkoop begeleid.
Voor de Oude Kerk Amsterdam wordt de aanbesteding vaneen nieuw kassasysteem (entree en winkel) en systeem voor online verkoop en CRM begeleid.
Voor het Stedelijk Museum Amsterdam wordt het functioneel beheer van het kassa- en reserveringssysteem verzorgd en zijn ICT-gerelateerde projecten begeleid, onder andere op het gebied van (online) ticketing en de migratie naar SEM Online.
Voor het Zuiderzeemuseum is de aanbesteding en implementatie van een nieuw CRM-systeem begeleid.
Eerder is ook de aanbesteding en implementatie van een nieuw reserveringssysteem (Smart Event Manager) begeleid.
Voor Het Scheepvaartmuseum is de aanbesteding en implementatie van een nieuw kassasysteem (entree en winkel) en systeem voor online verkoop begeleid, gevolgd door een periode van functioneel beheer voor dit systeem.
Daarnaast is de migratie naar SEM-Online begeleid.
Voor Museum Batavialand is de aanbesteding en implementatie van een nieuw kassasysteem (entree en winkel) en systeem voor online verkoop begeleid, gevolgd door een periode van functioneel beheer voor dit systeem.
Daarnaast is de migratie naar SEM-Online begeleid.
Voor Teylers Museum is de aanbesteding en implementatie van een nieuw kassasysteem (entree en winkel) en systeem voor online verkoop begeleid.
Daarnaast is de migratie naar SEM-Online begeleid.
Voor het Mauritshuis is een project voor optimalisatie van het CRM-systeem begeleid. Eerder is de implementatie van een nieuw reserveringssysteem (Smart Event Manager) begeleid evenals de aanbesteding van een nieuw ticketsysteem (POS en EPOS).
Voor een samenwerkingsverband van Batavialand, Drents Museum, Het Scheepvaartmuseum, Kasteel de Haar, Rijksmuseum van Oudheden, Teylers Museum en het Vestingmuseum is de aanbesteding voor een nieuw kassasysteem begeleid.
Voor Museum Arnhem is het functioneel beheer van het ticketsysteem (kassa en online) verzorgd en is ondersteuning geboden bij de verdere inrichting van het systeem alsmede de training van kerngebruikers.
Voor Museum Catharijneconvent is de dienstverlening gestart met de inventarisatie van systemen en processen. De inventarisatie heeft geresulteerd in een advies, welke opgevolgd is door de begeleiding van het aanbestedingstraject en de implementatie van het nieuwe kassa- en reserveringssysteem.
Voor Rijksmuseum Muiderslot is de dienstverlening gestart met de inventarisatie van systemen en processen. De inventarisatie heeft geresulteerd in een advies, welke opgevolgd is door de begeleiding van het aanbestedingstraject en de implementatie van het nieuwe kassa- en reserveringssysteem.
Voor het Zaans Museum is de implementatie van een nieuw reserveringssysteem (Smart Event Manager) begeleid. Aansluitend is een advies uitgebracht over de koppeling van dit systeem met het kassasysteem en het boekhoudpakket.
Voor Beeld en Geluid is de implementatie van een nieuw archiefsysteem (DAAN) begeleid, specifiek vanuit de eindgebruikers bij het klant contactcentrum (KCC). Daarnaast is een traject begeleid voor de hernieuwde implementatie van een CRM systeem (PerfectView).
Voor de Hortus Botanicus is de dienstverlening gestart met de inventarisatie van systemen en processen. De inventarisatie heeft geresulteerd in een advies, welke opgevolgd is door de begeleiding van het aanbestedingstraject en de implementatie van het nieuwe kassa- en reserveringssysteem.
Voor de Hermitage Amsterdam (nu H'ART Museum) en De Nieuwe Kerk is jarenlang het functioneel beheer van het kassa- en reserveringssysteem (ReCreateX & Smart Event Manager) verzorgd en is een groot aantal ICT-gerelateerde projecten begeleid, onder andere op het gebied van (online) ticketing, eventplanning en CRM.
Deze website maakt gebruik van cookies puur voor een goede werking van de site!
Er worden géén cookies geplaatst voor analytische of marketing doeleinden.
Bekijk de cookie verklaring en het privacystatement op deze website voor meer informatie!